• Girl Power in het vrouwenvoetbal, zeker óók bij VV Naaldwijk!!!

In het seizoen 2019-2020 starten we met een dames 1 en dames 2, de MO17, de MO15 en voor het eerst met maar liefst 2 (!!) MO08 teams. (MO staat voor Meisjes Onder… en dan de leeftijd)

Aan de oprichting van de MO11 wordt de laatste hand gelegd dus heb je interesse, meld je snel aan!

Allemaal échte meidenteams waarbij in de jongere leeftijden een aantal meiden nog tussen de jongens voetbalt. Raar? Nee hoor, dat regelen die jongens en meiden prima met elkaar!!

De MO15 bestaat uit een aantal meiden dat inmiddels 2 à 3 jaar voetbalt én een aantal nieuwe(re) meiden die hard bezig zijn om beter te worden. De groep kan gezellig kwebbelen maar laat ook leuk voetbal zien.

Onder leiding van trainer Iwan Braaf en met 2 moeders als inspirerende leidsters gaat de MO15 er een superleuk seizoen van maken!!

Onze trainingsavonden zijn op maandag en woensdag. Op zaterdag spelen we onze wedstrijden om 10:30 uur op het sportpark van VV NAALDWIJK; De Hoge Bomen. Onze uitwedstrijden verschillen van aanvangstijdstip.

Wil je meetrainen om te kijken of het leukste spelletje ter wereld ook wat voor jou is?

Neem contact op met onze coördinator Mirjam Schmidt!! meisjes@vvnaaldwijk.nl of 06-52668633