• Robey Sportswear nieuwe kledingleverancier v.v. Naaldwijk

Met trots kunnen wij u meedelen dat per aankomend seizoen Robey Sportswear onze kledingleverancier zal zijn. Dit in samenwerking met 100% Football Wateringen, een betrouwbare partner op het gebied van voetbalproducten en ook teamwear in de regio. Al ruim 10 jaar zijn ze binnen Westland een begrip. Voor de aanschaf van nieuwe voetbalschoenen en alle overige producten die je nodig hebt in en om het veld kun je bij 100% Football Wateringen terecht.

Robey staat voor het nostalgische voetbalgevoel, de onvoorwaardelijke liefde voor het mooiste spel op aarde. De geur van zweet en vers gemaaid gras. Het getik van noppen op de kleedkamervloer. Het samen treuren en vieren in de kantine. Iedere voetballer herkent het, van de Eredivisie tot de Kelderklasse. Het pure voetbalgevoel, dat is het gevoel dat Robey terugbrengt op de velden.

Bij Robey combineren ze het beste van twee werelden. Een stijlvolle look met het comfort van nu. Kleding die zo stijlvol is dat je het ook in je vrije tijd aantrekt. Kleding die voetbalcult ademt. Uiteraard met de kenmerkende Robey-details: de langere achterkant van het shirt en broekje, de letter R op de mouwen en de gouden Robey-klaver op ieder kledingstuk. Het eigen, unieke beeldmerk, dat staat voor het geluk dat iedere sporter goed kan gebruiken en voor het geluk dat je ervaart als je met je vrienden op het voetbalveld staat.

De liefde voor je clubtenue

‘Je v.v. Naaldwijk shirt’, dat is niet zomaar iets. Het is onderdeel van de club waar je wekelijks voor vecht. Strijden voor je club, je team, je vrienden en het clublogo op je hart. Daar doe je het voor; de liefde voor het mooiste spel op aarde.

Het superieure gevoel dat jouw team eigenlijk al met 1-0 op voorsprong staat nog voor het eerste fluitsignaal heeft geklonken. Robey Sportswear zorgt ervoor dat dit gevoel over wordt gebracht in het ontwerp van het shirt. Met Robey’s Custom Made Teamwear konden wij ons fantastische tenue helemaal naar onze eigen wensen samenstellen. Resultaat: een uniek v.v. Naaldwijk clubtenue.

De betaald voetbalorganisaties SC Telstar, Sparta Rotterdam, Willem II en ruim 100 amateurclubs spelen inmiddels in kleding van Robey. Vanaf komend seizoen kunnen wij als v.v. Naaldwijk aan dit rijtje worden toegevoegd en kijken we vol verwachting uit naar een mooie samenwerking. Wij zullen tijdens de contractperiode het 100-jarig bestaan vieren, we zijn trots om dit samen met 100% Football Wateringen en Robey Sportswear te mogen vieren. En ook Robey Sportswear is daar trost op; ‘’Een club met zoveel historie sluiten wij graag in ons hart.” aldus Dennis van den Akker, Accountmanager van Robey Sportswear.

Met vriendelijke groet,

Bestuur v.v. Naaldwijk