• Sponsors

Bij de Voetbalvereniging Naaldwijk staan gezelligheid en respect voor elkaar hoog in het vaandel.
    Prestaties zijn en blijven echter een belangrijke drijfveer, zowel sportief als organisatorisch.
    Prestaties waar u zich als bedrijf mee kan identificeren en waarmee wij u meerwaarde kunnen bieden.

• Scoor meer naamsbekendheid als sponsor van v.v. Naaldwijk!

Hoe kom je in deze tijd als ambitieuze ondernemer nog onder de aandacht van je doelgroep? Kies voor sponsoring...

Met sponsoring van een voetbalvereniging die een groot publiek aanspreekt - v.v. Naaldwijk is zo’n club.

Een club met een warm hart, een groot aantal leden en nog veel meer supporters, die als ze niet met voetbal bezig zijn gewoon consument zijn. En die uit sympathie graag kopen bij bedrijven die ‘hun cluppie’ een warm hart toedragen.

U bent wellicht geïnteresseerd om ook één van die vele sponsors te worden. Misschien omdat u de commerciële mogelijkheden inziet. Misschien omdat u voetballiefhebber bent of u één van uw (klein)kinderen wilt steunen. En misschien ook omdat u het als een uitgelezen kans ziet om uw maatschappelijke betrokkenheid te laten zien. Bij v.v. Naaldwijk is van alles mogelijk, voor grote en kleine sponsors en voor ieder wat wils.

Van hoofdsponsor tot bordsponor, sponsoren van een jeugdafdeling of een team, een veld of misschien een toernooi of jeugdactiviteit... alles is bespreekbaar. Uiteraard heeft de club ook een aantal mooie kant en klare sponsorpakketten samengesteld waaruit u een keuze kunt maken. Vraag ernaar bij de sponsorcommissie!

Interesse? Stuur een e-mail naar sponsor@vvnaaldwijk.nl

Of neem contact op met Arjen de Haan op 06-4660 3267